L’Oreal ofera utilizatorilor Facebook experiente de realitate augmentata 5/5 (1)

0
107
Vizionari
L'oreal-AR
Imagini preluate din video Youtube L'oreal.

Shopping-ul de produse pentru make-up va fi mai usor de acum, datorita parteneriatului L’Oreal si ModiFace cu Facebook.

Prin intermediul diviziei AR, achizitionata recent, ModiFace, L’Oreal va oferi utilizatorilor Facebook experiente de realitate augmentata, pentru incercarea diferitelor produse de machiaj. Anuntul facut de L’Oreal vine la cateva saptamani dupa ce Facebook a inceput lansarea primei serii de anunturi de realitate augmentata in parteneriat cu alte doua marci importante, Sephora si Michael Kors.

ModiFace este o compania tehnologica specializata in realitatea augmentata si inteligenta artificiala.

Ca urmare a incorporarii experientelor de realitate augmentata in site-ul sau de cumparaturi si aplicatii online, L’Oreal a inregistrat o crestere a vanzarilor de comert electronic la 9,5% din totalul vanzarilor in prima jumatate a anului 2018, comparativ cu 5% in 2015, conform unui raport Reuters.

Compania va extinde, de asemenea, experientele realitatii augmentate si pe Instagram.

Prima experienta AR va fi lansata de NYX Professional Makeup la sfarsitul lunii august 2018.

“Ceea ce am vazut pe site-urile noastre este ca atunci cand exista o facilitate de testare virtuala, ratele de conversie cresc semnificativ”

Lubomira Rochet – Chief digital officer L’Oreal

L’Oréal’s ModiFace and Facebook are teaming up to create new augmented reality experiences delivered through Facebook camera products. Through a direct and seamless connection between both platforms, ModiFace and Facebook are giving people all over the world augmented reality powered makeup from the world’s leading beauty brands, like Maybelline, L’Oréal Paris, NYX Professional Makeup, Lancôme, Giorgio Armani, Yves Saint Laurent Beauté, Urban Decay, and Shu Uemura. Here’s a sneak peek at the first experience to be launched by NYX Professional Makeup at the end of August 2018.

Publicată de L'Oréal #beautyforall pe Miercuri, 8 August 2018

 

Da o nota articolului