Ghidul creatorilor de filtre AR pentru Instagram 5/5 (2)

0
329
Vizionari

Realitatea augmentata, sau AR, poate parea un termen futurist pentru multi dintre noi. Dar stiai că 1 miliard de oameni au avut cel putin o experienta AR in ultimul an? Printre acestia te poti afla chiar tu.

Cum a fost posibil? Simplu…Facebook Spark AR Studio, permite oricui sa creeze filtre si efecte augmentate pentru Facebook si Instagram.

Filtrele personalizate pentru Instagram Stories nu se mai limiteaza la Kylie Jenner sau Nike, Spark AR oferind artistilor si brandurilor de orice dimensiune posibilitatea de a crea propriul filtru AR pe Instagram.

Ce este Spark AR Studio?

Spark AR Studio este o platforma de realitate augmentata pentru Mac si Windows, care iti permite sa creezi cu usurinta efecte AR pentru camerele mobile. Un fel de Photoshop, dar pentru AR.

Ai nevoie de un cont Facebook pentru a te conecta la Spark AR, iar daca doresti sa publici efecte AR si pe Instagram, ai nevoie de un cont de Instagram.

In timp ce platforma Spark AR Studio poate fi folosita de oricine, daca doresti ca efectele AR create de tine sa fie urcate si pe Instagram, trebuie să fii aceptat ca parte a programului beta inchis. Acest lucru va dura putin timp, din vara Spark AR pentru Instagram va fi disponibil pentru oricine.

Instructiuni creative

  • Gandeste-te la filtre pentru utilizare repetata. Creeaza un efect care poate fi utilizat intr-o varietate de contexte, care este relevant pe tot parcursul anului.
  • Evita textul. Daca trebuie să incluzi text, mentine-l minim.
  • Evita acoperirea fetelor. In general, utilizatorii vor sa-si vada fetele in story-urile lor.
  • Adauga posibilitatea de a fi folosit de mai mult de o persoana. Utilizatorii vor sa creeze experiente impreuna cu prietenii lor.
  • Evita plasarea efectelor aproape marginile ecranului. Pentru a impiedica UI-ul sa ascunda efectul, asigura-te ca efectul tau nu este prea aproape de marginile ecranului telefonului.
  • Cele mai bune experiente AR ajuta utilizatorii sa se distreze

Aici poti gasi toata lista cu specificatii si sfaturi oferite de Facebook.

Using Spark AR Studio for business can be a great way to connect with customers, build awareness, and even go viral on Instagram!

Filtrele AR pot oferi brandurilor o modalitate foarte buna de a se conecta cu clientii, de a crea awarness si chiar de a deveni virale pe Instagram!

Testarea efectului tau

Poti testa si previzualiza efectul pe un telefon prin intermediul Spark AR Studio Player, care este o aplicație mobila. Aplicatia este disponibila in App Store si in Magazin Google Play.

Instagram iti recomanda sa testezi efectul de mai multe ori pe o gama de dispozitive iOS si Android.

Publicarea primului tau efect

Dupa ce ai terminat crearea efectului, il poti publica direct prin intermediul platformei Spark AR Studio. Pur si simplu alegi platforma in care doresti sa publici filtrul – Instagram sau Facebook. Spark AR iti permite sa incarci efecte de pana la 4 MB pentru Instagram.

Spark AR Hub

Dupa ce ai incarcat efectul pe Spark, poti sa specifici o data de lansare sau poti alege sa fie publicat imediat dupa aprobare.

Spark AR Hub

Inainte de a ajunge live, efectul tau trebuie revizuit si aprobat. Acest lucru este pentru ca Facebook sa se asigure ca este in conformitate cu politicile Spark AR. Procesul de revizuire poate dura pana la o saptamana.

Odata ce efectul tau este live, vei dori sa stii cat de utilizat este. Spark AR iti ofera acces la urmatoarele valori:

  • Impresii: Numarul total de afisari pe ecran a unui efect.
  • Impresii pentru Stories: numarul de aparitii a unui efect in Instagram stories.
  • Impresii Camera: numarul de aparitii a unui efect in timp ce o persoana o incearca in camera Instagram.

Indrazneste sa fii unic si inovator!

Da o nota articolului